Metode neconventionale de folosire a unui magazin online
Probele de la SUPERBLOG 2012 au fost plăcute și frumos structurate, ca articole ce promovează arta de-a scrie și advertorialele.
SpringShop.ro ne propune și de data asta o probă ”încercată” și creativă, ”sfidând” neconvenționalul.
Magazine online, iar magazine online, stiluri și vânzări prin intermediul online-ului. Ce-mi veni în minte?! Veți fi surprinși, la prima vedere, dar conotația-i alta – Magazinul de vise și soluții…
Trăim în era vitezei, când comunicarea-i la mare căutare, un trend chiar, cunoaștere, autocunoaștere, dezvoltare personală, motivațională, convenționalul zgomotos…dar puțini sunt cei care-o fac cu-adevărat, simt și nu fac doar din inerție, ci din trăire, simț și cuget…
Un magazin online care să vină cu soluții în educarea părinților, a-i învăța că parentingul e cu-adevărat o artă și că-i mare lucru să-ți înțelegi copilul și să mai știi și cum să-l abordezi, prin comunicare și joc, dezvoltarea abilităților,
…Implicit pentru copii, un cod al bunelor maniere, o completare după cei 7 ani de-acasă, plus plăcerea de-a citi și formarea culturii generale.
Pe lângă astea, să concluzionăm cu un pachet – tot sub formă de ebook și carte tipărită – de educație finaciară pentru copii, începând de la ciclul primar, continuaând cu ciclul gimnazial, încheind cu liceeni. La ciclul primar sub formă de joculețe și abilități, la gimnazial și liceu, sub forma exemplului și perseverenței.
Un magazin online destinat copiilor și părinților, părinților și copiilor, cu produse destinate acestora, sub formă de ebook-uri, cărți tipărite, jocuri, jucării, workshop-uri, personalizate pe trăsături și temperamente. Totul presărat cu concursuri , teme și subiecte de abordat, soluții ipotetice și demonstrate.
Un magazin online care să militeze pentru plăcerea de-a comunica, pe baza codului de bune maniere spiritual, amuzant și demn de urmat; un magazin care să comercializeze un produs plus valoare, pe termen lung, care să asigure continuitate.
Comunicarea care să nu cunoasca frustrarea, să ofere libertatea cuvântului, dreptul la opinia care să nu lezeze, opinia progresivă, nicidecum regresivă.
UN magazin online, neconvențional, cu aceste produse, plus activități online educative, promovare în instituțiile școlare, centre sociale, de educare continuă și perpetuă.
Acest articol a fost scris cu pasiune pentru SUPERBLOG 2012, în vederea patentării și înființării unui magazin online, avaând o temă neconvențională.