Creștem frumos împreună! Educație și psihoeducație
Home
 

Trei lucruri pe care le-ai schimba la SpringShop.ro

O nouă săptămână…sunt epuizată – psihic și fizic!

Ieri, duminică,  am fost la Târgu Mureș, la un târg expozițional și cu vânzare de articole hand made – produse cosmetice, de întreținere, ambientale, aromatherapy.  De fapt, un târg expozițional cu produse bio , de la food până la întreținere,  având și partea menționată de mine. Produsele mele sunt lumânări decorative și parfumate, săpunuri naturale. Am plecat de-acasă atât de entuziasmată de acest târg, unde se vor perinda iubitori și cunoscători ale acestor tipuri de produse. Da, a fost mare vânzoleală, dar foarte mulți ca mine, vânzătorii și creațiile lor, mai puțini cumpărători…Lumea nu mai e atât de atrasă de târgurile propriu zise, așa cum bine m-a tot informat soțul meu, mai practic în lumea virtuală a vânzărilor…Da, cumpărătorii rezolvă asta acum cu-n singur click, economisind timp, bani și nervi…

Eu sunt încă de modă veche, o ahtiată a cumpărăturilor palpabile, a zecilor de kilometri parcurși la picior prin magazine, îmi place să văd, să ating, să simt produsul ce-l achiziționez…, dar s-ar părea ca au apus acele timpuri…Mi-am demonstrat-o, cu participarea la acel târg…

Ne-am hotărât să ne facem un magazin online, să cumpărăm un magazin online la cheie, unde să vindem produsele noastre. Am găsit câțiva furnizori virtuali, acum analizăm și achiziționăm.

În cele din urmă, ne-a atras privirea o platformă ecommerce, numită SpringShop.ro.

S-o studiem pe-ndelete și să vedem dacă va deveni furnizorul nostru de magazin online.

Nu am nevoie de mari cunoștințe IT, ușor de folosit, eu care sunt  atehnică, nemaidorind să pierd timpul, perfecționându-mă în IT; un magazin online la cheie, simplu de ”manevrat”, cu un design atractiv, care  ”vorbește” în procesul vânzării, un auxiliar, ”un seller” al produsului în sine; un fin simț al marketing-ului, nemaiexistând tangibilul, care să te ”inspire”; plăcut impresionați de abonamentele fixe, fără comisioane,  punct ochit, punct lovit-aspectul financiar;  îmbunătățiri  SEO și sprijin exclusiv; URL-uri personalizabile , sitemap XML, implicit program de afiliere, atestă complexitatea platformei. SpringShop.ro este o platformă ecommerce completă, care răspunde nevoilor clienților, personalizându-le,  arătând că le pasă de clienții și produsele lor, oferind acest produs ”pe tavă”, fiind implicit, atenți la sugestiile clienților! Mi-au plăcut animațiile, se mulează produsului meu  …Cu mici aspecte, care pot fi remediate, nefiind majore, dar care la prima vedere inhibă, părerea mea…Sunt  atentă la detalii, mai ales când sunt exprimate! …”Și înainte de toate a fost cuvântul!”…Structura unui magazin online la cheie, exceptând produsul ce va fi vândut, e  mai mult de 50% în procesul vânzării, tocmai de-asta, trebuie ales cu tact, profesionalism, gândind pe termen lung.

Acele mici aspecte, care mi-au ”supărat ” privirea:  nu am găsit un sens titlului dat, nu am reușit să-l încadrez conținutului;  m-a pierdut puțin de la subiect, de la entuziasmul inițial, scrierea  textului, puțin grăbită, lipsa literelor în cuvinte, lipsa virgulelor, texte, idei expuse și nerevizuite;  mi-ar fi plăcut să  se acorde  atenția cuvenită și formei, literal, vorbind! Posibil, să acord atenție unor aspecte, care  altora le scapă de fiecare dată!…

Acest articol a fost scris  cu pasiune pentru SUPERBLOG 2012!

November 5, 2012 This post was written by Categories: SUPERBLOG 2012 Tagged with:
No comments yet


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top
error

Enjoy this blog? Please spread the word :)